درمان بواسیر

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۱۰ ب.ظ

روش های جراحی هموروئید

بستن شریان هموروئید با استفاده از داپلر-

در این روش درمان بواسیر با استفاده از داپلر عروق تغذیه کننده هموروئید مشخص شده و بسته می شود .این عمل باعث قطع جریان خون هموروئید شده و تورم آن از بین می رود ریت درمانی آن کم تر و عوارض آن نیز نسبت به جراحی کم تر است.

(اسکلروتراپی پاکه هموروئید (بواسیر
این روش درمان بواسیر شامل تزریق  ۳-۱ میلی متر مواد اسکلروزان مانند فنل در روغن زیتون سدیم موروات و کینین اوره داخل پاکه هموروئید درجه ۱و۲ و ۳ است که سبب کلاپس جداره همورویید و کوچک شدن آن می شود. عوارض کمی گزارش شده است ولی عفونت و فیبروز دیده شده است. ریت موفقیت ۷۰٪ است.
روش های دیگر درمان بواسیر شامل: الکتروکوتری؛ اشعه مادون قرمز؛ جراحی باز؛ جراحی لیزری؛ کرایوسرجری.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۵:۱۰
sara saeedi
شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ق.ظ

روش های تشخیص فیستول

اولین راه معاینه می باشد، دومین راه انجام گرافی های مختلف که در قدیم توصیه می شد فیستول گرافی انجام شود که این فیستول گرافی متاسفانه سابقه خوبی ندارد، هیچ جراحی از آن راضی نمی باشد زیرا فیستول گرافی رو یک رادیولوژیست انجام می دهد که آشنایی کافی و لازم را با این بیماری ندارد که این امر احتمال اینکهد بیمار زمانی که این مسیر بسته شده باشد مراجعه کند را بیشتر نماید . عملاً ریپورت های فیستول گرافی در بالای 90% موارد نوشته می شود که یک سوراخ از بیرون، ترشح ماده زده شد، چند سانتیمتر رفت داخل یا داخل نشد یا نهایتاً به داخل مقعد رکتوم راه ندارد در صورتی که اینگونه نیست چون اگر راه نداشت حتماً بسته و یا حتماً پر می شد پس در اکثریت موارد حتماً یک راه وجود دارد. پس فیستول گرافی عملاً تاثیری ندارد. خود ما در مطب اگر بیمار طاقت داشته باشد یا نهایتاً با زدن یک داروی بی حسی، از پروبینگ مسیر استفاده می کنیم که این پروبینگ مسیر بسیار کمک کننده می باشد ولی کافی نیست.

دو روش دیگر نیز وجود دارد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۸
sara saeedi
پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ق.ظ

درمان شقاق با دارو

یک کرم یا پمادی که حاوی ماده بی حس کننده ای مثل لیدوکائین است به تسکین درد شقاق کمک می کند. شما باید کرم یا پماد را تنها برای مدت کوتاهی ( بین ۵ تا ۷ روز) مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که در مدت زمان بیشتری ماده بی حس کننده را مورد استفاده قرار دهید، ممکن است باعث التهاب یا حساسیت پوست دور مقعد شود. شما می توانید از پزشک درخواست کنید که یکی از این کرم ها یا پمادها را برای شما تجویز کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۳
sara saeedi
چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ق.ظ

علت خونریزی مدفوعی

در این نوع بیماری معمولا پس از دفع مدفوع، خون در مدفوع دیده می شود. در واقع خون از مدفوع جداست و خیلی با آن مخلوط نشده است.از دیگر بیماری های شایع که مشابه همین علامت یعنی دفع خون از مدفوع را دارد، شقاق های مقعدی است که به دلیل پارگی های ریز اطراف مقعد ایجاد می شوند.

 

این بیماری به دلیل یبوست های طولانی و زورزدن های پیاپی برای دفع مدفوع ایجاد می شود. در مورد خونریزی های مدفوعی که خون در مدفوع کاملا با هم مخلوط می شوند، شایع ترین علت اسهال های خونی عفونی است و البته دو بیماری مهم یعنی کولیت زخمی و سرطان روده بزرگ از علل خونریزی طولانی مدت مدفوعی محسوب می شود.

 

از جمله بیماری های بسیار شایعی که خونریزی از مدفوع ایجاد می کنند میکروب ها و انگل ها هستند، اسهال های خونی که به دلیل این عوامل ایجاد می شوند معمولا سیر حادی دارند یعنی طی چند روز ایجاد می شود و فرد را دچار اسهال شدید همراه دفع خون می کند. اسهال خونی بخوبی قابل علاج بوده و با آنتی بیوتیک درمان می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۲
sara saeedi
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html